צהרון פרטי אוויר ואווירה Park

מציע לילדיכם מסגרת חמה, מקצועית וייחודית בשעות לאחר הלימודים עד השעה 17.00 מיועד לילדים בגילאי 4-12

  • הסעות מבתי הספר והגנים בעיר נתניה (אפשרות הסעה חזרה הביתה) עד לצהרון בקרית השרון נתניה
  • תזונה בריאה - כל יום ארוחת צהרים חמה, בשרית ומגוונת המבושלת באותו יום
  • הקפדה על הכנת שיעורי בית בעזרת מורים מוסמכים. בהתחייבות!
  • חוגים מובנים בתוך מערכת שעות פעילות הצהרון עם מדריכים מקצועיים מתחום הילדים (אווטר- פיתוח ישראלי ייחודי, יוגה, אומנויות הלחימה, דרמה ותאטרון, זומבה, בעלי חיים, הכנה לכיתה א, מדעים ועוד)
  • בחופשות ובחגים הקייטנה נפתחת ב 8.00 בבוקר. אנחנו עובדים כל השנה!
  • צוות מיומן של מורים ומדריכים בעלי הכשרה בתחומים שונים
  • חטיבה צעירה לגילאי 6 - 4 בהקדפה להכנה לבית הספר והקניית מיומנויות למידה

יש להצטרף למועדון לקוחות של חוגים ולמלא את הטופס פעם 1 לפני הרשמה ראשונה לחוגים.

הורידו ומלאו את טופס ההרשמה המצורף ושלחו לנו במייל.

למה אנחנו?

תזונה בריאה

הסעות ממרכז העיר, קרית השרון והסביבה

מיקום הצהרון שכל ילד חולם עליו

ליווי פדגוגי, חוגי העשרה במסגרת הצהרון

ילד מתקופת גן חובה עד כיתה ד', מעביר את רוב שעות היום מחוץ לבית. מתוכם כ 750 שעות בשנה במסגרת צהרון פרטי, כ 3750 שעות בתקופה של 5 שנים!
אלה הם שעות הפעילות במהלך היום ושנים החשובות בהתפתחות הילד, בניית אישיותו והטמעת הערכים וכלים לחיים הבוגרים.

כל הורה דואג לביטחונו של הילד שלו ובודק היטב את מסגרות בהם הילד מעביר שעות היום, בזמן שהוא, ההורה, עובד. רוב ההורים עסוקים שעות רבות לאחר העבודה בריצות עם הילדים לחוגים כדי להעשיר את עולמם. כמו כן יותר ויותר ילדים זקוקים לתמיכה נוספת של מורים פרטיים ולעיתים גם הוראה מתקנת, כדי שיוכלו לעמוד בדרישות של מערכת החינוך.

נשאלת השאלה: האם אפשר לחבר את כל מה שנדרש לפיתוח הילד במקום אחד.

והתשובה היא "כן"! אפשר וצריך.

כי הן ילדים, החוזרים הביתה בערב והן הוריהם רוצים לנוח. וכדאי מאוד ורצוי שיעשו זאת יחד. זהו זמן האיכות שיכול כל הורה להעניק לילד שלו שכל כך זקוק לו. צהרונים פרטיים בנתניה דואגים לחלק מהדברים אנחנו נדאג לכל הדברים!

מזון בריא, טרי וחם בסיום הלימודים נותן תחושת ביתיות ואף ביטחון לילדים אשר אינם נמצאים רוב שעות היום בבית. הדבר מבטיח גם פיתוח הרגלי תזונה טובים ובריאים להמשך החיים.

 יום איום ביום גיום דיום ה
ארוחת צהרייםאורז בסמטיפסטהקוסקוספתיתיםתפו"א אפוי
חזה עוף בגרילשניצל תירסקציצות הביתשניצל הביתשוק של עוף
ירקות טריים+לחםדגנים+ממרחירקות טריים+לחם+ממרחירקות מבושלים+
ירקות טריים
ירקות+לחם
בינייםפירות העונהוופלפירות העונהעוגיות הביתפחזנייה

במשך כל שעות פעילות הצהרון מאיסוף מפתח בית הספר ועד פגישה עם ההורים ילדים נמצאים תחת השגחה של אנשי מקצוע בוגרים.

ילדים בכיתות א' נכנסים לשערי בית הספר ללא שום ידע בנוגע למשמעת, התארגנות והכנת שיעורי בית. זו היא שנה קריטית לבניית הרגלים בקרב הילדים הבטחת המשך הדרך חלקה וללא תסכולים מיותרים.
מה גם שיותר ויותר ילדים מאובחנים היום כבעלי קשיי למידה וצורך בהוראה מתקנת. לא די בכך להגיד לילד לפתוח מחברות. לעיתים צריך לעזור, לתמוך, לכוון, להשגיח ואם צריך, לתת שיעורים נוספים ע"י מורה מוסמך בהוראה מתקנת. כל זה אנחנו מאפשרים במסגרת הצהרון.

חוגים כחלק מפעילות מעשירה בשעות הצהריים ומניעת התרוצצות בין החוגים בשעות הערב. יוגה, סדנת חיות, זומבה, דרמה ותאטרון, ג'יודו, יצירה ועודהינם חלק מהחוגים המוצעים בתחילת שנה. ילדים בעצמם יבחרו מה הם אוהבים. סה"כ 2-3 חוגים בשבוע.
גיוון- כל 50 דקות לערך יש החלפת הפעילות. זה הזמן המיטבי, הילד יכול להתרכז במשימה אחת.

למידע נוסף על חוגים וסדנאות לחצו כאן

טיולים, משחקי חברה וחצר הינם חלק חשוב בשעות שלאחר מסגרת הלימודים הפורמאלית. כך נבנה באופן טבעי ולא פורמאלי תקשורת בין אישית, ערכים של כבוד הדדי, חברות, חמלה, התחשבות בזולת, ביטחון עצמי ועוד.

ילד מתקופת גן חובה עד כיתה ד', מעביר את רוב שעות היום מחוץ לבית. מתוכם כ 750 שעות בשנה במסגרת הצהרון, כ 3750 שעות בתקופה של 5 שנים!
אלה הם שעות הפעילות במהלך היום ושנים החשובות בהתפתחות הילד, בניית אישיותו והטמעת הערכים וכלים לחיים הבוגרים.

כל הורה דואג לביטחונו של הילד שלו ובודק היטב את מסגרות בהם הילד מעביר שעות היום, בזמן שהוא, ההורה, עובד. רוב ההורים עסוקים שעות רבות לאחר העבודה בריצות עם הילדים לחוגים כדי להעשיר את עולמם. כמו כן יותר ויותר ילדים זקוקים לתמיכה נוספת של מורים פרטיים ולעיתים גם הוראה מתקנת, כדי שיוכלו לעמוד בדרישות של מערכת החינוך.

נשאלת השאלה: האם אפשר לחבר את כל מה שנדרש לפיתוח הילד במקום אחד.

והתשובה היא "כן"! אפשר וצריך.

כי הן ילדים, החוזרים הביתה בערב והן הוריהם רוצים לנוח. וכדאי מאוד ורצוי שיעשו זאת יחד. זה הוא זמן האיכות שיכול כל הורה להעניק לילד שלו שכל כך זקוק לו. אנחנו נדאג ליתר הדברים!

מזון בריא, טרי וחם בסיום הלימודים נותן תחושת ביתיות ואף ביטחון לילדים אשר אינם נמצאים רוב שעות היום בבית. הדבר מבטיח גם פיתוח הרגלי תזונה טובים ובריאים להמשך החיים.

 יום איום ביום גיום דיום ה
ארוחת צהרייםאורז בסמטיפסטהקוסקוספתיתיםתפו"א אפוי
חזה עוף בגרילשניצל תירסקציצות הביתשניצל הביתשוק של עוף
ירקות טריים +לחםדגנים +ממרח

ירקות טריים +לחם +ממרח

ירקות מבושלים +ירקות טרייםירקות +לחם
בינייםפירות העונהוופלפירות העונהעוגיות הביתפחזנייה

במשך כל שעות פעילות הצהרון מאיסוף מפתח בית הספר ועד פגישה עם ההורים ילדים נמצאים תחת השגחה של אנשי מקצוע בוגרים.

ילדים בכיתות א' נכנסים לשערי בית הספר ללא שום ידע בנוגע למשמעת, התארגנות והכנת שיעורי בית. זו היא שנה קריטית לבניית הרגלים בקרב הילדים הבטחת המשך הדרך חלקה וללא תסכולים מיותרים.
מה גם שיותר ויותר ילדים מאובחנים היום כבעלי קשיי למידה וצורך בהוראה מתקנת. לא די בכך להגיד לילד לפתוח מחברות. לעיתים צריך לעזור, לתמוך, לכוון, להשגיח ואם צריך, לתת שיעורים נוספים ע"י מורה מוסמך בהוראה מתקנת. כל זה אנחנו מאפשרים במסגרת הצהרון.

חוגים כחלק מפעילות מעשירה בשעות הצהריים ומניעת התרוצצות בין החוגים בשעות הערב. יוגה, סדנת חיות, זומבה, דרמה ותאטרון, ג'יודו, יצירה ועודהינם חלק מהחוגים המוצעים בתחילת שנה. ילדים בעצמם יבחרו מה הם אוהבים. סה"כ 2-3 חוגים בשבוע.
גיוון- כל 50 דקות לערך יש החלפת הפעילות. זה הזמן המיטבי, הילד יכול להתרכז במשימה אחת.

למידע נוסף על חוגים וסדנאות לחצו כאן

טיולים, משחקי חברה וחצר הינם חלק חשוב בשעות שלאחר מסגרת הלימודים הפורמאלית. כך נבנה באופן טבעי ולא פורמאלי תקשורת בין אישית, ערכים של כבוד הדדי, חברות, חמלה, התחשבות בזולת, ביטחון עצמי ועוד.